- Czy muszę być gościem hotelowym, aby odwiedzić restaurację?
Nie, nasza restauracja jest otwarta dla wszystkich! Możesz do nas dołączyć i spróbować naszego pysznego menu nie będąc gościem hotelu.
- Czy muszę zarezerwować stolik przed przyjściem do restauracji?
Nie, ale zalecamy zarezerwowanie stolika, aby mieć pewność w godzinach szczytu. Serdecznie zapraszamy!
- Co jeśli mam jakieś ograniczenia dietetyczne?
Chętnie dostosujemy się do ograniczeń dietetycznych! Nasze menu zawiera różnorodne opcje, a nasz zespół jest zawsze gotowy do dostosowania potraw, gdy tylko jest to możliwe. Poinformuj nas o swoich potrzebach podczas dokonywania rezerwacji lub poinformuj obsługę po przybyciu.
- Jak mogę zarezerwować?
Możesz zarezerwoać stolik online za pośrednictwem platformy zjedz.my lub skontaktować się z nami bezpośrednio: +48 660 621 844 / terra@westin.com
- Czy używacie ekologicznych lub lokalnych składników?
Tak! Priorytetem są dla nas organiczne i lokalnie pozyskiwane składniki, aby zapewnić najświeższe smaki i wspierać zrównoważone, odpowiedzialne praktyki rolnicze.